Leczenie kanałowe

Na leczenie kanałowe pod mikroskopem w Poznaniu zapraszamy do kliniki Dental-Comfort. Poszerzanie, oczyszczanie oraz szczelne wypełnianie kanałów korzeniowych pozwala znacznie wydłużyć żywotność zęba. Endodonta pracujący w naszym gabinecie przeprowadzi całe leczenie podczas tylko jednej wizyty. Nie ma już konieczności wymieniania tzw. „lekarstw” co dwa tygodnie przez pół roku!

Przyczyny leczenia kanałowego

Leczenie kanałowe rozpoczynamy, kiedy pojawia się uporczywy ból. To właśnie wtedy najczęściej pacjenci trafiają do gabinetu, gdyż chcą się go pozbyć w jak najszybszy i najprostszy sposób (np. poprzez wyrwanie zęba). W klinice Dental-Comfort zwracamy szczególną uwagę na bezbolesność wszystkich zabiegów i używamy systemu komputerowego znieczulania The Wand.

Rozumiemy, jak wiele stereotypów łączy się z leczeniem kanałowym. Dlatego też dbamy o to, aby każdy Pacjent poczuł się u nas komfortowo, a zabieg przebiegł w miłej atmosferze, bez zbędnego bólu. Jeśli mają Państwo złe doświadczenia z przeszłości, zachęcamy do wizyty w naszych progach – zapewnimy wsparcie pacjentowi w każdym wieku.

Wysoka skuteczność dzięki nowej technologii

W klinice Dental-Comfort używamy sprawdzonych sprzętów. Dzięki temu wykonywane przez zabiegi są niezwykle skuteczne i wiążą się z małym ryzykiem niepowodzenia.

Urządzenia z których korzystamy to między innymi:

Korzyści płynące z leczenia kanałowego pod mikroskopem

Nowoczesne leczenie kanałowe pod mikroskopem w Dental-Comfort ma dużo plusów. Coraz bardziej zaawansowane technologicznie narzędzia używane do leczenia endodontycznego pozwoliły na znaczne skrócenie czasu leczenia, podniesienie poczucia komfortu Pacjenta, ale też możliwość precyzyjnego określenia przyczyny bólu. Decydując się na leczenie tego typu w naszej klinice, zyskają Państwo między innymi:

Ekstrakcja zęba? To nie jest konieczne

Badania dowodzą, że dzięki zastosowaniu nowoczesnych procedur możemy zachować wiele zębów dotychczas kwalifikowanych do ekstrakcji. Statystycznie aż 95% zębów może być skutecznie wyleczonych endodontycznie, jeśli nie doszło do powstania przewlekłych zmian zapalnych około wierzchołkowych. Jeśli istnieją zmiany zapalne, skuteczność jest niższa, ale wciąż można ocenić jej wartość wysoko – to 78%.

Podejście zarówno specjalistów, jak i Pacjentów w ciągu ostatnich lat uległo znacznej zmianie – jeśli ktokolwiek z Państwa boryka się z uporczywym bólem zęba, nie trzeba od razu martwić się koniecznością jego ekstrakcji. Głęboko wierzymy w to, że prawie każdy ząb da się uratować, a świadczy o tym także nasze wieloletnie doświadczenie i zadowoleni Pacjenci.

Dlaczego warto wykonać endodoncję mikroskopową w naszym gabinecie?

W Dental-Comfort oferujemy bardzo wysoką skuteczność leczenia kanałowego oraz sprawdzone i bezpieczne procedury. Leczenie kanałowe zęba jest tańsze i mniej inwazyjne od usunięcia uszkodzonego zęba i zastąpienia go mostem protetycznym lub implantem zębowym. Dlaczego nasz endodonta w Poznaniu cieszy się skutecznością swoich działań?

Wszystkie zabiegi specjalistyczne w zakresie endodoncji

W prywatnej klinice Dental-Comfort w Poznaniu przeprowadzimy wszystkie zabiegi związane z leczeniem kanałowym przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu i wysokiej jakości materiałów. Do zabiegów należą:

Niewłaściwie wykonane leczenie endodontyczne nierzadko kończy się zapaleniem tkanek okołowierzchołkowych. W takiej sytuacji konieczne może być usunięcie zęba. Mimo tego, przy odpowiednim leczeniu, nawet ząb z dużymi zmianami okołowierzchołkowymi może zostać uratowany. Aby odnieść sukces w takim skomplikowanym leczeniu, trzeba zwrócić uwagę na:

W naszej klinice Dental-Comfort podchodzimy profesjonalnie do każdego Pacjenta, gdyż zdajemy sobie sprawę, że podczas leczenia nie ma miejsca na popełnianie błędów. Dlatego też mogą Państwo liczyć na spełnienie wszelkich powyżej wymienionych norm.

Efekt prawidłowo wykonanego leczenia kanałowego można zauważyć na zdjęciu RTG już po pół roku. Zmiany pod zębem w tym czasie wycofują się i goją. Ostatnim etapem jest trwała odbudowa korony zęba. Najczęściej konieczna jest całkowita odbudowa zęba za pomocą wkładu koronowo-korzeniowego i korony protetycznej.

Zapraszamy do umówienia wizyty.

• Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych DENTAL COMFORT SP Z O O, z siedzibą w Poznaniu, ul.Złotowska 51B/4, numer NIP 7792411313 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    • Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    • Zapoznałem(-am) się z treścią polityki prywatności, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.