Okluzja

Okluzja (zgrzytanie zębami, bruksizm, nadwrażliwość zębów, bóle głowy, starte zęby)

Leczenie dysfunkcji narządu żucia

Czy wiesz, że:

Większość bólów głowy to tzw. napięciowe bóle głowy, którym można zapobiegać likwidując nawyk zaciskania zębów i lecząc problemy z kręgosłupem!

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że zaciska zęby w nocy lub w dzień!

Zgrzytanie i zaciskanie zębów może doprowadzić do ich całkowitego starcia!

Nie leczone trzaski w okolicy szczęk mogą doprowadzić do ograniczenia zakresu otwierania ust, lub do bardzo bolesnego „zablokowania się szczęk” (niemożliwe zamknięcie lub otwarcie ust)!

Bóle pochodzące ze stawów skroniowo-żuchwowych najczęściej są mylone z bólami ucha, bólami zębów lub zatok!

Większość dolegliwości pochodzących z nieprawidłowo funkcjonujących stawów skroniowo żuchwowych i mięśni głowy można wyeliminować lub znacznie zmniejszyć stosując profesjonalne leczenie:

Choroba okluzyjna to niewłaściwy kontakt pomiędzy zębami szczęki i żuchwy powodujący nieprawidłową pracę mięśni i stawów skroniowo-żuchwowych, destrukcję zębów, przeciążenia mięśni mogące prowadzić do bólu głowy. To co powoduje w największym stopniu, a co niejednokrotnie jest niezauważane, prawidłowo pracować układowi mięsniowo-stawowemu to zęby:

Jeśli więc masz jedne z poniższych objawów najwyższa pora żebyś skontaktował się z nami i umówił się na wizytę konsultacyjną:

Liczne badania dowiodły, że większość bólów głowy jest spowodowana problemami zgryzowymi. Zwykle jednak choroba okluzyjna rozpoczyna się od nadwrażliwości zębów i początków wytarcia niektórych przednich zębów. Niezwykle ważne jest wdrożenie leczenia już na tym etapie, gdyż  choroba okluzyjna nieleczona zawsze postępuje i na wczesnym etapie jej destrukcyjny wpływ jest najbardziej odwracalny, a leczenie wiąże się z jak najmniejszymi kosztami.

Jak rozpoznać dysfunkcję stawów skroniowo-żuchwowych?

Sprawdź, czy rozpoznajesz u siebie któryś z poniższych objawów:

Objawy ze strony dziąseł:

Objawy ze strony stawu skroniowo-żuchwowego:

Objawy ze strony mięśni:

Objawy stwierdzane w jamie ustnej:

Przebieg leczenia:

Wykonanie wnikliwej diagnostyki składającej się z:

Leczenie w skład którego może wchodzić:

• Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych DENTAL COMFORT SP Z O O, z siedzibą w Poznaniu, ul.Złotowska 51B/4, numer NIP 7792411313 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    • Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    • Zapoznałem(-am) się z treścią polityki prywatności, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.